به گزارش روابط عمومی کارخانه قند شیرین کام، جناب آقای رشیدی مدیرعامل این مجموعه با اعلام اینکه سال گذشته حدود ۵۰% تولید قند خرد شده در این کارخانه قند افزایش یافت، گفت: از میزان تولید در مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۸ این محصول درسال ۱۳۹۹ به تولید ۳ برابری در سال ۱۳۹۹ رسیدیم که نشان از تلاش گسترده ی این مجموعه برای حفظ تعادل در بازار قند ایران را دارد.

لیست قیمت قند عمده  از درب کارخانه شیرین کام جدید

مدیر عامل شرکت کارخانه قند شیرین کام با بیان این مورد که میزان تولید قند در این واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ نمین (اردبیل)، گفت: با برنامه‌ریزی و تمرکز بر تنظیم بازار قند و شکر ایران در نظر داریم تا تولید این محصول را به نسبت ۴ برابر افزایش دهیم تا علاوه بر تامین نیازهای استان اردبیل، نیازهای بازار قند استان های آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان، آذربایجان غربی و تهران را هم تامین کنیم.

وی میزان سهم تولید در این کارخانه تولیدی قند خرد شده را در کشور ۲ درصد اعلام کرد و افزود: تمام شاخص‌های تولید این محصول به خصوص شاخص کیفیت تولید  سطح رشد خوبی داشت و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش ۱۰۰ درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود ۳ برابریافزایش یابد تا بتوانیم بیشتر به وضعیت این کالای اساسی در بازار ایران کمک کنیم.

او خبر از افزایش ظرفیت تولید قند شیرین کام داد و اظهار داشت: زمینه تامین زیرساخت های تجهیزاتی لازم برای افزایش تولید قند شیرین کام با همکاری دستگاه های مربوطه استانی فراهم شده است و امید است در سال رفع موانع تولید و پشتیبانی، حمایت های لازم برای تامین نیازهای بازار قند ایران و شیرین کام کردن مردم ایران بیشتر صورت گیرد.

این مقام مسئول درباره نتایج حاصل از این اتفاق بر مجموعه متبوع خود گفت: در زمینه تامین قند و شکر مصرف خانوار هیچ مشکلی نخواهیم داشت و به میزان تقاضای هر استان در این واحد صنعتی تامین می‌شود تا کام مردم ایران با قند شیرین کام، شیرین شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله تهیه تجهیزات سخت افزاری تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند در بازار قند ایران می‌تواند به افزایش توان تولیدی قند خرد شده در کشور کمک کند.

گفتنی است کارخانه ی قند شیرین کام یکی ازتولیدکنندگان بزرگ قند در استان اردبیل است که توانسته است در سالیان گذشته درمواقع نیاز بازار به کمک دستگاه های مربوطه بیاید تا از افزایش بیشتر قیمت قند عمده و خرد شده جلوگیری شود.

این کارخانه بیشتر محصولات خود را به صورت قند عمده از درب کارخانه به می رساند. مواد اولیه این کارخانه از واحد تولیدی بزرگ کشت و صنعت مغان تهیه و تامین می شود.

در راستای ارتباط بهتر مجموعه قند شیرین کام با اران خود وب سایت این مجموعه قبلا راه اندازی و خبر آن در اخبار رسمی نیز منتشر شده است.

شرکت شیرین کام با راه اندازی سایت شیرین کام . آی آر به شما کمک می کند تا به سادگی از قیمت عمده قند درب کارخانه و عمده قند شکسته ۵ کیلویی و قند و قند کله و شکسته مطلع شوید. اینجا در یکی از بزرگترین کارخانه های تولید قند ایران قیمت عمده قند درب کارخانه بسیار باصرفه تر از کارخانه های دیگر برای شما مشتری گرامی است.

بهترین راه حل برای کم کردن هزینه های عمده قند های شکسته و کله ، مستقیم قند از کارخانه قندشیرین کامبرای پخش عمده قند شکسته در بازار قند ایران است. برای عمده قند و لیست قیمت عمده قند شکسته و کله می توانید از طریق صفحه قند شیرین کام با ما تماس بگیرید.

با توجه به اینکه کارخانه قند شیرین کام انواع قند شکسته و قند کله ای شامل قند شکسته نایلونی و کارتنی را تولید می کند با کمک صفحه تماس با واحد شرکت شیرین کام می توانید از آخرین قیمت قند شکسته و قند کله مطلع شوید. قند از درب کارخانه برای شما با قیمت پایین تری تمام می شود که همین باعث شده است این کارخانه بیشترین تقاضا را از سوی مشتریان داشته باشد.

قیمت عمده قند درب کارخانه

قیمت قند درب کارخانه

پخش قند درب کارخانه

کارخانه قند

پخش عمده قند شکسته در شیرین کام

کار پخش قند شامل موارد بسیاری است که بعضی از این موارد این ها هستند:

پخش عمده قند تبریز

پخش عمده قند اردبیل

پخش عمده قند گیلان

پخش عمده قند زنجان

پخش عمده قند ارومیه

پخش عمده قند

پخش عمده قند شکسته

پخش عمده قند کله بازار قند ایران

قند شکسته ۵ کیلویی عمده

قابل ذکر است که در کارخانه ی قند شیرین کام انواع قند شکسته همچون قند شکسته نایلونی و کارتنی تولید می شود.

منبع: اخبار رسمی

برای و قند عمده همین حالا با ما تماس بگیرید

کارخانه قند شیرین کام

ساعت پاسخگویی: از ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر

شماره موبایل جهت عمده قند شکسته:  ۰۹۱۴۱۵۶۲۵۵۰ – ۰۹۰۳۳۸۷۳۹۳۹
تلفن کارخانه قیمت عمده قند شیرین کام شماره ثابت: ۰۴۵۳۳۸۷۳۹۳۹  –  ۰۴۵۳۳۸۷۳۹۷۵
اینستاگرام قند شیرین کام: Shirinkam.qand@

 

لیست قیمت قند عمده  از درب کارخانه شیرین کام جدید




سامانه ارسال نظر به وبلاگ های بلاگفا عمده ,کارخانه ,شیرین ,شکسته ,تولید ,بازار , عمده ,قیمت عمده ,مردم ایران , عمده ,مطلع شوید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزباشی بارداری من اجناس فوق العاده ageThew best music جــهـــان کــتــاب مدرسه پیشرو تهرانپارس وب سازان پرند رمان ایرانی مرجع همه برنامه ها و نرم افزار های کامپیوتر